DEVELOPMENT OF SCHOOL EDUCATION AND PSYCHISM – CONTRIBUTIONS IN THE LIGHT OF CULTURAL-HISTORICAL PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY HISTORICAL-CRITICAL

Authors

  • Janaína Pereira Duarte Bezerra
  • Irineu Aliprando Tuim Viotto Filho

DOI:

https://doi.org/10.14572/nuances.v25i2.3190

Abstract

Resenha livre da obra MARTINS, L. M. O desenvolvimento do psiquismo e a educação escolar – contribuições à luz da psicologia histórico-cultural e da pedagogia histórico-crítica. Campinas, SP: Autores Associados, 2013.

Downloads

Download data is not yet available.

How to Cite

BEZERRA, J. P. D.; VIOTTO FILHO, I. A. T. DEVELOPMENT OF SCHOOL EDUCATION AND PSYCHISM – CONTRIBUTIONS IN THE LIGHT OF CULTURAL-HISTORICAL PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY HISTORICAL-CRITICAL. Nuances: estudos sobre Educação, Presidente Prudente, v. 25, n. 2, p. 323–326, 2014. DOI: 10.14572/nuances.v25i2.3190. Disponível em: https://revista.fct.unesp.br/index.php/Nuances/article/view/3190. Acesso em: 24 aug. 2024.

Issue

Section

Resenhas